INOXPA робить ставку на розвиток промисловості та економіки на кожному з ринків, де наша компанія має власні виробничі центри. Завдяки успіхам на місцевому рівні зміцнюється становище групи загалом. INOXPA прагне розширення своєї діяльності на глобальному ринку з численними можливостями. Передові технології, які розробляються на головному підприємстві в Баньолісі, поширюються на інші виробничі центри INOXPA по всьому світу. Тим не менш, розробка цих передових технологій була б неможливою без вкладу всіх наших центрів. INOXPA є єдиним організмом, адже добре відомо, що життєва сила організму забезпечується не тільки силою його серця, але й енергією всіх інших його складових.
Нашою метою є розробка найбільш передових технологій, найефективніших рішень з конкурентоспроможною собівартістю, причому нашою відмінною характеристикою є якість. В основу стратегії INOXPA покладено політику двох «і»: інновації та інтернаціоналізації, тобто постійного оновлення та пошуку нових ринків, що розвиваються. Незалежно від свого розміру, компанії, які залишалися пасивними та не здійснювали інвестицій у розвиток, вже перестали існувати або зіткнулися з серйозними проблемами, що перешкоджають продовженню їхньої діяльності. Той, хто прагне постійного зростання, як у теперішньому, так і в майбутньому, повинен робити безумовну ставку на дослідження, розвиток та інновації. Наразі вже недостатньо просто пропонувати кращу ціну: щоб забезпечити постійне зростання, необхідно уважно стежити за потребами ринку та попереджати їх у своїх рішеннях. Бути першими, хто пропонує рішення для ще не виявлених проблем, - ось що сприяє розвитку попиту, створює ринок і дозволяє зайняти лідируючу позицію порівняно з конкурентами.
Можливість мати кращі компоненти, що є на ринку, вже не є перевагою для компанії, оскільки в наші дні будь-яка компанія може виготовити компоненти з певним мінімальним рівнем якості та низькою собівартістю. Ця ситуація жорсткої конкуренції призводить до того, що продукція компанії повинна мати певні додаткові переваги, інакше компанія може відносно швидко виявитися неконкурентоспроможною. У своїй стратегії INOXPA зробила ставку на інвестиції у дизайн, виробництво та продаж систем. Це комплексні системи, які надають рішення для потреб клієнтів і, звичайно, включають власні компоненти марки INOXPA.
Не можна розглядати клієнтів лише як покупців вашої продукції: вони є частиною вашої системи роботи, оскільки вона існує саме завдяки їм. Ми прагнемо встановити з ними повністю двосторонні відносини, в яких обидві сторони були б добре знайомі один з одним і які дозволили б нам у кожному випадку пропонувати найкраще рішення для кожної з проблем і потреб.
Це можливо лише за умови безпосередньої близькості до клієнта. Саме орієнтація на клієнта привела нас до переконання, що INOXPA не може займатися лише виробництвом компонентів. Ринок вимагає від нас комплексних рішень. У зв'язку з цим INOXPA робить ставку на виробництво систем, відповідних виробничим потребам наших клієнтів. INOXPA вважає контакт із клієнтами необхідною умовою своєї роботи. З огляду на це ми вклали кошти у створення розвиненої структури представництв, добре знайомих із проблематикою кожного регіону та які забезпечують швидке та безперешкодне спілкування та обслуговування. Найбільш популярними клієнтами були і залишаються дистриб'ютори.